Sunday, 14 February 2016

CW06 - My week in pictures



Where at: 

On Monday I went to the info day of the FH Potsdam. After living the easy life for 10 months, it's time to get serious and start uni this year. I want to study 
design so I had a look and I have to say I really like that university. They have a lot of workshops and everything is really practice-oriented. 



What I'm working on: 

I'm trying to work on my portfolio for the application every day. But well, the last days my brain is just so empty. But at least I already got some stuff I'm happy with. 
Anyone else who is working on a portfolio at the moment? 


Current favorite music: 

Yes, of course an Australian musician. ;) 





2 comments :

  1. Hi, ich bin das Mädchen was dich am Montag in Potsdam gefragt hat, ob du nicht eine Seite auf Facebook hast.
    Tut mir leid, wenn du nein meintest um deine Privatsphäre zu schützen und ich dich jetzt trotzdem gefunden habe haha, aber ich wollte dir nur nochmal sagen dass ich deine Arbeit schon seit etwa 2 Jahren verfolge und super inspirierend und mega gut finde :) Ich wünsche dir ganz viel Glück bei der Bewerbung, wobei ich mir ziemlich sicher bin dass du genommen werden wirst!
    Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahh was für ein Zufall. Nein, ich hatte eigentlich ja gesagt am Montag. Ich fand das total lieb von dir, hat mich sehr gefreut! Vielen Dank nochmal! Ich wünsche dir auch viel Glück! Vielleicht sieht man sich ja dann noch mal bei der Mappenabgabe und Eignungsprüfung :) Liebste Grüße zurück!

      Delete