Wednesday, 18 February 2015

365 different views


Ok, for those who don't know, I'm in Australia now. I arrived a week ago and I love it! I really love the Australian people who will help you even if you didn't ask them, I love the beaches and the endless summer vibe, I love Sydney and taking the ferry, I love the stunning landscape in the Royal National Park.. I love life right now! 
If you want to see an image everyday from my journey please take a look at my travel diary: 


I still will upload my images on this blog, of course, but this new blog is kind of a 365 day project. (I already failed, today I didn't take a photo. Oops!) But yes, take a look and enjoy!  

5 comments :

  1. Oh wie schön, freu mich voll für dich, dass es dir so gut geht da unten :)

    ReplyDelete
  2. Wow das klingt echt super und die Bilder sind auch toll :) Arbeitest du auch in Australien oder möchtest du "nur" Reisen? :) Und ich hätte noch eine Frage zum letzten Post: Ist die Actioncam nicht gut? Hatte nämlich vor , mir die zu kaufen, weil ich dachte, die wäre für das Geld gut...
    Grüße, Maybrit von Kopfchaos

    ReplyDelete
  3. Wow, Australien! Mein Traumreiseziel am anderen Ende der Welt...

    ReplyDelete
  4. ooh viel spaß da unten. und ich werde auf jedenfall dein kleines projekt verfolgen. :D
    alles liebe. monika

    ReplyDelete
  5. hoffentlich klappt es, dass wir uns treffen xx

    ReplyDelete